غادة عبد الرازق تحتفل بعيد ميلادها بلقطات عفوية

  • تاريخ النشر: الأربعاء، 10 يوليو 2024
غادة عبد الرازق تحتفل بعيد ميلادها بلقطات عفوية

احتفلت الفنانة غادة عبد الرازق بعيد ميلادها في أجواء عائلية دافئة، وحرصت الفنانة المصرية على مشاركة  جمهورها عدد من اللقطات كما شاركت رسائل التهاني التي تلقتها عبر خاصية القصص القصيرة.

لفتت غادة عبدالرازق الأنظار بجمالها ورشاقتها اللافتة، حيث بدت وكأنها فتاة في العشرينيات أو الثلاثينيات، وهو ما دفع الجمهور للتعبير عن إعجابهم الشديد بها وبجمالها في الكثير من التعليقات.

عيد ميلاد غادة عبدالرزاق

ظهرت غادة عبد الرازق في لقطات عفوية مع أسرتها وشقيقتها، واحتفلت بعيد ميلادها بتورتة أدوار تحمل صورتها واسمها، ونشرت الكثير من الرسائل التي عبرت عن حب متابعيها لها من بينها: "العالم فيه غادة عبدالرازق واحدة بس، ست قوية، جميلة، أنا اعتبرها نموذج مثالي للمرأة الحقيقة، وبتمنى لها التوفيق والسعادة في حياتها، من قلبي كل سنة وأنت طيبة يا غادة، وكل يوم وأنت أسعد وأجمل من اللي قبله". 

وهنأ متابعون غادة عبدالرازق في تعليقات منها: "غادة عبد الرازق بشوفها من أكثر الفنانات اللي ينفع ياخدو بطولة مطلقة، وأتفرج عليها من غير أي لحظة ملل، النهاردة عيد ميلاد الكومندا، عيد ميلاد الكبيرة، عيد ميلاد الكاريزما، كل سنة وأنت غادة عبد الرازق". "كل سنة وأنت طيبة وبمناسبة عيد ميلادك فيه كلمتين لازم تعرفيهم، أنت بالنسبالي مش مجرد فنانة والسلام، أنت أنا، أنا بحس إنك بتتصرفين زيي في كثير من الأوقات، وبحس إنك عندك قوة، وجبروت كدة تاخدي حقك وأنا بحترم الستات اللي كده أوي".

إطلالة غادة عبدالرازق في عيد ميلادها

 لم تبالغ غادة عبد الرازق في إطلالة عيد ميلادها، واعتمدت على إطلالة كاجوال ناعمة للغاية، وتسريحة شعر مرفوع، وأبرزت الإطلالة جمال قوامها وهو ما دفع متابعيها لسؤالها عن سر رشاقتها.

غادة عبدالرازق في عيد ميلادها

 وكتب متابعون في التعليق على إطلالة ورشاقة غادة عبد الرازق: "ما شاء الله محافظة على رشاقتها بشكل ملحوظ في عيد ميلادك يا غادة قوليلنا إزاي وصلتي للوزن ده، وإزاي محافظة على جسمك كده، بجد مبهورة بيكي". "أجمل واحدة ما أحس إنها في الخمسينيات أبداً، بنت عشرينيات في جمالها ورشاقتها، ما أظن في واحدة تقدر تحافظ على وزنها في لا سن هذا بها الطريقة إلا غادة عبد الرازق، حتى وزنها مسيطرة عليه".

غادة عبدالرازق

كما تغزل آخرون في رشاقة غادة عبد الرازق، وفي الرسائل التي أعادت نشرها عبر خاصية القصص القصيرة، حيث كتب متابع لها: "فيه فنانات وفنانون وفيه غادة عبد الرازق، أنت واحدة بس مش بس في براعة تمثيلك، لكن كمان في جمالك ورشاقتك". وهي الرسالة التي نشرتها متابعة وأرفقتها بتعليق: "رشاقة بس! رشاقة وجمال وقوة، واستغرب جدا لما تتكلم في اللقاءات التليفزيونية، وتقول أنا بمر بأزمات نفسية وبتعالج، أنت مجرد وجودك في محيط حد والله كفيل إنه يشفيه من الأمراض النفسية، جواكي قوة وجمال وقفوا عمرك في العشرينيات.. كل سنة وأنت طيبة يا ست الكل، وكل يوم وأنت أقوى وأجمل من اللي قبله.. من قلبي بتمنى لك النجاح في كل خطواتك ومشوارك كله".

غادة عبدالرازق

كما غازل البعض غادة عبد الرازق في تعليقات منها: "يا ديفا كل سنة وأنت مسيطرة وقوية والناس بتخاف منك علشان صريحة وجدعة". "بنحبك يا غادة ويا ريت أنت كمان تحبينا وتقوليلنا على سر جمالك ورشاقتك بجد، نفسي أوصل لوزنك".
ليالينا الآن على واتس آب! تابعونا لآخر الأخبار